Bedankt voor uw interesse!

U kunt contact met ons opnemen door een email te sturen naar: info@alument.nl of bel naar: 0499-745 084.

Om u verder te kunnen helpen hebben wij de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Woonplaats
  • Telefoonnummer

 

Wilt u de showroom bezoeken? Maak dan eerst een afspraak. Dat kunt u doen door hier te klikken.

Alument heeft een eigen afdeling Service & Onderhoud, die ook de “nazorg” voor haar rekening neemt.

Onze service reikt verder dan de vastgestelde garantietermijnen van de vmrg. we komen een jaar na oplevering een onderhoudsronde maken. Hierna geven wij u de mogelijkheid tot het sluiten van servicecontracten. Een absolute waarborg, dat uw ramen, deuren, gevels, lichtkap toepassingen in de gewenste conditie blijven. Voor een onderhoudscontract is het niet van belang of het project oorspronkelijk al dan niet van ons is. Het servicecontract stemmen wij haarfijn af op uw wensen, eisen en verwachtingen. Dit resulteert in een optimale prijs-kwaliteitverhouding in serviceverlening.

Wat kan de nazorg van Alument zijn;

  • Het afhandelen van garantiewerkzaamheden.
  • Het uitvoeren van alle voorkomende reparaties.
  • Het uitvoeren van éénmalig onderhoud.
  • Het uitvoeren van jaarlijks onderhoud middels een onderhoudscontract.

In het boekje “Alument een leven lang”, die iedere klant van Alument ontvangt na aankoop van de producten, staat precies welk onderhoud gedaan moet worden om te zorgen voor een leven lang plezier van de kozijnen, ramen, deuren en schuifpuien.